FAQ
Herunder finder du svaret på vores oftest stillede spørgsmål.
Fandt du ikke hvad du ledte efter?
Vi sidder klar til at hjælpe.
Du er velkommen til at skrive eller ringe til os.
Selvfølgelig kan man det!
Vi har udviklet vores eget system hvori vi kan skrue på alle elementerne i frokostordningen hos hver enkelt kunde. På den måde kan vi skræddersy hver enkelt virksomheds frokostordning, så vi i samarbejde kan mindske madspild, men også sørge for at ingen går sultne fra frokostbordet.
Det er meget nemt – og vi er til at tale med.
Udfyld vores formular her og vi kontakter dig med et tilbud.
Udfyld formular.
Frokost Kompagniet sender en faktura en gang om ugen, med 14 dages betalingsfrist.
For at holde månederne adskilte, fakturere vi to gange på en uge, hvis måneden skiller i ugen.
Leveringen starter fra 145 kroner og afhænger af hvor frokostordningen skal leveres til.
Vi leverer alle vores frokostordninger i egne fødevaregodkendte biler, hvor vi har et helt fantastisk chaufførteam som er venlige og søde – og de hjælper gerne med at bære frokosten hen hvor i end ønsker det.
Vi leverer frokostordninger til mindst 10 kuverter.
Vores deadline for bestilling af frokost er 2 hverdage før kl. 12:00. Har I alligevel brug for at ændre kuvertantallet efter deadline kan i ringe til os på 28979817 – og så hjælper vi gerne.
Frokosten kan som udgangspunkt holde sig i 3 timer efter den forlader vores køkken som er ca. kl. 10:00. Dette kaldes 3-timers reglen.
Vores kolde mad bliver forsvarligt pakket i et stort kølerum for at sikre den korrekte temperatur, lige inden bilerne pakkes.
Vores varme mad bliver ligeledes forsvarligt pakket, direkte fra ovnene eller gryderne og 3-timers reglen gælder her når rettens kernetemperatur kommer under 65 grader. Da vi ikke har mulighed for at måle de varme retter under transporten, starter vi 3-timers reglen samtidig med at den kolde mad bliver pakket.
Vi skilter med allergener på følgende måder:
1 – Gluten
2 – Laktose
3 – Nød
4 – Fisk/skaldyr
5 – Æg
G – Gris
V – Vegetar
VG – Vegan
Ønsker i info om yderligere allergener, kan i ringe til os på 28979817
Vi ønsker at frokosten skal være for alle og tilbyder derfor at man alternativt kan bestille en særskilt varm ret tilpasset de mest almindelige allergier eller religiøse forhold.
Vi leverer som udgangspunkt kun frokostordninger da vi ikke ønsker at vores køkkenteam skal tilsidesætte frokosten frem for noget andet, da frokosten er vores største prioritet.
MEN … I kan via vores frokostportal bestille frisk frugt, mælk, smør, sandwich, drikkevarer og en masse andet godt.
Vi ønsker IKKE at binde vores kunder med lange opsigelsesperioder som mange andre.
Hvis i ønsker at prøve vores frokostordning, så tilbyder vi en prøveuge hvor i samtidig vil få 25% rabat på hele ugen. Herefter kan i frit bestemme om i vil fortsætte – og fortsætter i, så har i kun en opsigelsesperiode på løbende uge + 7 dage.
Vores frokostordning skræddersys altid til den enkelte virksomhed og det er derfor svært at nævne en pris, uden at vi først har talt sammen inden.
Udfyld vores formular her, så vender vi straks tilbage.